Nå er det fest i Moskva

Fremskrittspartiet reagerer kraftig på at SV i budsjettforhandlinger med Ap og Sp har fått gjennomslag for å utsette 26. konsesjonsrunde, og med det leting etter olje og gass i nye felt.

Mer ressurser mot gjengkriminalitet

Fremskrittspartiet prioriterer operativt politi i sitt alternative statsbudsjett.

Asfalt knytter Norge sammen

Fremskrittspartiet varsler nå en milliardsatsing på bygging av riksveier og reversering av regjeringens store kutt i samferdselsbudsjettet.

Trygghet for folk og bedrifter i krisetid

De enorme kostnadsøkningene for vanlige folk det siste året viser et tydelig behov for å kutte folks kostnader. FrP mener den aller beste medisinen mot høyere kostnader er å kutte i folks innbetalinger til en allerede overfylt statskasse. Derfor fjerner FrP drivstoffavgiften, halverer matmomsen og innfører makspris på strøm i sitt budsjett. En familie med to voksne og to barn vil spare 32 472 kr dersom FrPs alternative budsjett blir gjennomført og et pensjonistpar vil spare 33 285 kr.

Fremskrittspartiet prioriterer helsetjenestene våre

Selve utgangspunktet for velferdssamfunnet var at vi skulle ta vare på de eldre, svake og syke. Dette har regjeringen snudd fullstendig på hodet, mener FrP: – For regjeringen virker det som staten først og fremst handler å prioritere symbolske klimatiltak, offentlig byråkrati og å sende milliarder ut av landet i bistand. De har glemt utgangspunktet for samfunnsmodellen vår, sier partileder Sylvi Listhaug.

Meld deg inn i FrP i dag!

Sylvi Listhaug Sylvi Listhaug
Sylvi Listhaug

Meld deg inn i FrP i dag!

Mer informasjon