Hvor er regjeringen?

1. februar vil matvareprisene øke enda mer, faktisk nærmere ti prosent. Folk sliter allerede med å få endene til å møtes på grunn av økte priser på mat, drivstoff og strøm, i tillegg til økende rente. Folk befinner seg i en svært krevende situasjon. Sparepengene brukes opp, kredittkort tas i bruk og den forventede tøffe vinteren blir bare vanskeligere. Man må spørre seg selv – hvor er regjeringen?

Frp om regjeringens kraftgrep: – Nok en gang logrer Senterpartiet for Brussel

Frp mener grepet ikke vil redusere strømprisene og at vassdragene nærmest må bli tørrlagte før mekanismen slår inn.
Sylvi Listhaug Sylvi Listhaug
Sylvi Listhaug

Meld deg inn i FrP i dag!

Mer informasjon