Foto av Siv Jensen

Foto: Bjørn Inge Bergestuen - FrP

Over 3300 flere betalende medlemmer

Fremskrittspartiet har en svært positiv medlemsvekst i 2018 med over 3300 flere betalende sammenlignet med 2017. – Jeg er glad for at den jobben alle FrPere gjør hver eneste dag gir flere lyst til å være med på laget, sier partileder Siv Jensen.

Vi må helt tilbake til 2013 for å finne et år hvor FrP hadde flere betalende medlemmer. Etter en rekke år med nedgang i antall medlemmer er denne trenden nå snudd.

– Folk flest får en enklere hverdag med vår politikk. Lavere skatt, mer vei og mindre innvandring er resultatet av vår tid i regjering. Det viser at det nytter å stå på for noe man tror på, jeg er glad for at flere vil være med å kjempe for FrPs politikk, slår Jensen fast.

Vil lytte til medlemmene

FrP er bygget på å være en organisasjon der medlemmene er en viktig ressurs.

– At medlemmene inkluderes og lyttes til i utviklingen av politikken vår er veldig viktig. Noe av fordelen med vårt parti er at vi består av mye forskjellige folk med ulike erfaringer og kompetanse. Det er det som gjør oss til folk flest. Det er viktig for at FrP skal fortsette å være fremtidsrettet og finne gode løsninger på nye utfordringer, forteller partilederen.

I en organisasjon er det mange små og store oppgaver som skal gjøres. Det er fortsatt rom for flere med på laget.

– Er du enig med oss, så håper jeg du vil bli med oss. Ønsker du å skape en enklere hverdag for folk flest, bli med på laget, kom på et medlemsmøte og ta gjerne med en venn eller kollega som er interessert, oppfordrer partileder Siv Jensen.

Uansett hvordan du ønsker å bidra er du velkommen med på laget.

– Enten du ønsker å være støttespiller som betalende medlem, ønsker å bidra til valgseier i kommunen din eller har et ønske om å bli stortingsrepresentant en dag er du velkommen, avslutter Siv Jensen.

Meld deg inn idag https://www.frp.no/innmelding

Medlemsutviklingen

Her følger oversikt over medlemsutviklingen for betalende medlemmer de siste årene:

2018 – 17 968
2017 – 14 585