Foto. Pål Morten Borgli

Foto: Elin Eike Worren

Valgprogram for Sandnes

Vi vil gjøre hverdagen for deg og folk flest enklere.

Kjære velger

Sandnes er en kommune i vekst.

Vi i Sandnes Fremskrittsparti vil at du som innbygger skal oppleve en kommune som stiller opp for deg når du trenger det. Jeg har tro på deg som innbygger, og vil jobbe for at du skal få utnytte mulighetene Sandnes kan gi deg. Vi vil gjøre hverdagen for deg og folk flest enklere.

Sandnes skal være en familieby for små og store.

Vi skal legge til rette for trygghet med gode arbeidsplasser, egen bolig uten eiendomsskatt, gode og trygge barnehager, skole og fritidsaktiviteter, gode omsorgstjenester og en verdig alderdom. Dette er våre fokusområder som også står meg nærmest.

I perioden vi har lagt bak oss har Fremskrittspartiet hatt stor innflytelse på utviklingen av våre skoler og barnehager. Vi har lagt til rette for en rabattordning som gjelder SFO og barnehage og vil i årene fremover styrke kompetansen og kvaliteten i skolen. Sandnes skal være familiebyen vi elsker!

Det er ingen hemmelighet at jeg har et bankende hjerte for Sandnes. Jeg står på for at alle innbyggerne skal få oppleve den tryggheten jeg og min familie har hatt. Mitt fokus er å bidra til å videreutvikle næringslivet slik at du kan arbeide i Sandnes, sikre gode skoler som ser og støtter elevene, og sikre en alderdom som får oss til å smile og føle glede i hverdagen!

Folk flest skal oppleve Sandnes som den beste byen å bo i.

Du kan lese hele vårt valgprogram her.

Godt valg, gjør som meg og stem Fremskrittspartiet!

Pål Morten Borgli
Ordførerkandidat