Foto illustrasjon Bergen

Foto: Colourbox

Er du vår nye gruppesekretær?

Fremskrittspartiets bystyregruppe i Bergen søker gruppesekretær i 100 % fast stilling med tiltredelse snarest.

FrPs bystyregruppe i Bergen består av tre faste representanter. Vi er på jakt etter en fremoverlent og proaktiv gruppesekretær som kan bistå bystyregruppen i det daglige arbeidet. Stillingen rapporterer til gruppeleder.

Som gruppesekretær har du sammen med gruppeleder ansvar for den daglige driften og politikkutforming. Du er ansvarlig for forberedelser og planlegging av gruppemøtene og utarbeidelse av FrPs kjøreplaner til bystyrets møter. Du vil jobbe tett med våre tre bystyrerepresentanter opp mot utvalgs- og bystyremøter.

Ønskede kvalifikasjoner:

• Svært godt språk og en god penn
  • Gode strategiske og analytiske evner
  • Evne til å jobbe systematisk, selvstendig og målrettet
  • Høy arbeidskapasitet
  • Idé- og initiativrik
  • Gode samarbeidsevner
  • God kjennskap til FrPs politikk

Det er en fordel om du har:

• Politisk erfaring og kjennskap til det politiske systemet i Bergen
  • Kjennskap til Fremskrittspartiets organisasjon
  • Erfaring fra medie- og kommunikasjonsarbeid
  • Erfaring med sosiale medier

Den som ansattes må kunne arbeide lojalt i henhold til partiets program, vedtekter og etiske retningslinjer. Aktuelle kandidater må være medlem av Fremskrittspartiet.

Stillingen er avhengig av bystyregruppens økonomiske støtte. Det vil hvert fjerde år avgjøres om gruppen har midler til en slik stilling.

Lønn etter avtale.

Stillingen er lokalisert i rådhuskvartalet.

Søknad med CV sendes til gruppeleder Marte Monstad: MarteJ.Monstad@bergen.kommune.no

Søknadsfrist er 6. januar 2020

Har du spørsmål om stillingen kan du kontakte gruppeleder Marte Monstad per e-post eller på telefon: +47 40 72 26 08