FrP i digitale medier

Fremskrittspartiet benytter digitale medier for å skape en åpen debattarena og diskutere politiske saker.

FrP har profiler på flere sosiale medier. Det er brukervilkårene hos de ulike sosiale mediene som avgjør hvordan de behandler data eller digitale spor du eventuelt legger igjen. FrP har ingen påvirkning på brukervilkårene. Henvendelser om brukervilkår på sosiale medier må rettes til selskapene som leverer plattformen.

Partiet er tilstede på Facebook, Instagram, Snapchat, Youtube og Twitter. Dette er våre offisielle sider:

FrP på Facebook

FrP på Twitter

FrP på Youtube

Instagram: @fremskrittspartiet

Snapchat: @frp_no

Fremskrittspartiet ønsker å informere alle interesserte om aktuelle nyhetssaker, informasjon om våre viktigste saker og annen viktig informasjon. Vil vil derfor kontinuerlig oppdatere innholdet på våre sider, og tilgjengeliggjøre god informasjon for alle.

For å sikre en god informasjonsflyt på nettsiden vil det til enhver tid være de 100 mest aktuelle nyhetssakene som ligger ute på våre nettsider.

Har du tekniske spørsmål eller innspill til nettsiden kan du sende e-post til vår IT- og WEB-ansvarlig på bib@frp.no