FrP logo
© Bjørn Inge Bergestuen

Bli med å bygge et av Norges største politiske partier

Fremskrittspartiets hovedorganisasjon søker etter en eller flere rådgivere fordi noen av våre dyktige medarbeidere slutter. Vi vurderer derfor hvordan vi skal organisere arbeidet på viktige områder.

Er du god på å forstå hvordan vi skal snakke med velgere, medlemmer og tillitsvalgte? Har du kunnskap om hvordan ulike flater kan brukes til å nå riktige målgrupper til riktig tid? Har du en god penn som appellerer til leseren? Har du kunnskap om og erfaring med grafisk arbeid? Har du teft og evne for langsiktig strategiarbeid?

Svarer du ja på flere av disse spørsmålene kan vi ha den perfekte jobben for akkurat deg.

Viktige arbeidsoppgaver som skal dekkes av en eller flere personer

• Drifte innholdet i systemer for innholdsproduksjon og -distribusjon.
  • Være en sentral del av det redaksjonelle arbeidet i tilknytning til innholdsproduksjon i digitale kanaler.
  • Delta i arbeidet med å utarbeide og gjennomføre strategi-, merkevare- og kampanjeplaner.
  • Drive internkommunikasjon knyttet til nyhetsbrev, kursinnhold og gjennomføring av konferanser.

Vi vil at du har

• Høyere utdanning innen statsvitenskap, markedsføring, kommunikasjon, journalistikk eller andre relevante fagområder for stillingen(e). Erfaring kan i noe grad kompensere for manglende formalkompetanse.
  • Erfaring fra arbeid i organisasjoner og med å jobbe prosjektbasert.
  • Kjennskap til og interesse for politiske prosesser og saker.
  • Ønske om å bidra til å øke Fremskrittspartiets oppslutning.
  • Kunnskap om Adobeprodukter, Brandmaster, Make eller tilsvarende.
  • Evne til å jobbe strukturert, ta initiativ og gjennomføre tiltak og prosjekter.
  • Stor arbeidskapasitet og samfunnsengasjement.

Vi tilbyr

• Et aktivt og fremoverlent arbeidsmiljø.
  • Tett samarbeid med Fremskrittspartiets stortingsgruppe og våre fylkes- og lokallag.
  • Fleksibel arbeidstid.
  • Sentrale kontorlokaler rett ved Stortinget i Karl Johans gate 25.
  • Lønn etter avtale.

I Fremskrittspartiet blir du del av et lag som tror på enkeltmenneskets selvstendighet og frihet. Hver dag jobber vi for at folk flest skal få beholde mer av sine egne penger, ha trygghet i hverdagen og frihet til å leve sine liv slik de selv ønsker. Hos oss blir du del av et fremoverlent arbeidsmiljø hvor vi alle har til felles et brennende engasjement for å skape en enklere hverdag. Hver dag er unik, og du vil ha stor grad av frihet til å forme din egen arbeidshverdag og til å påvirke endringer med betydning for hele landet.

Søknad og spørsmål

Ønsker du å søke på stilling eller har spørsmål, ta kontakt med administrasjons- og strategisjef Helge Fossum per mail hef@frp.no. Merkes «ledig stilling».

Om Fremskrittspartiet

Fremskrittspartiet et politisk parti i Norge med fylkes- og lokallag i hele landet og nesten 16 000 medlemmer. Fremskrittspartiet ønsker å skape frihet for enkeltmennesket. Partiet skal arbeide for sterk nedsettelse av skatter, avgifter og offentlige inngrep, for å ta vare på de rettigheter, plikter og friheter som Grunnloven legger opp til.

Mer informasjon