Øverst fra venstre: Svein Rasmussen, Lyder Leithaug, Britt Tønnesen, Knut Berge, Daniel Kendel, Øystein Engevik, Amund Olsnes, Thomas Grimsø. Nederst fra høyre: Martin Jonsterhaug, Martine Jordana Baarholm, Marte Monstad, Daniel Hägglund, Per Jørgensen, Helge Oksnes, Per Storli.

Bergen FrPs valgliste for kommunevalget 2023

Torsdag 15. desember avholdt Fremskrittspartiet i Bergen sitt nominasjonsmøte for kommunevalget i 2023. Nominasjonsmøte valgte enstemmig Marte Monstad som byrådslederkandidat og Daniel Hägglund som ordførerkandidat.

En tydelig stemme for bergenserne

• Jeg er stolt av å fronte et sterkt FrP-lag bestående av dyktige folk fra både næringslivet og helsesektoren. Vi skal være en tydelig stemme for å stoppe bybanen til Åsane, sikre bergenserne lavere skatter og avgifter, og sørge for at folk har en fastlege å gå til når de behøver helsehjelp sier en strålende fornøyd byrådslederkandidat, Marte Monstad.

Et historisk svakt byråd gir Bergen FrP gode muligheter

• Bergen FrP er i vekst, og stadig flere blir med på laget som ønsker å kaste et historisk svakt AP-byråd. Vi har store muligheter til å gjøre et godt valg i 2023, og vi er klare for å være med å styre Bergen og gjennomføre gode FrP-løsninger til det beste for bergenserne sier ordførerkandidat, Daniel Hägglund.

FrPs valgliste for kommunevalget 2023 finner du her: