Lista i Trøndelag FrP er klar!

Nominasjonsmøtet i Trøndelag FrP valgte i dag sine kandidater til fylkestingsvalget neste år. Lill Harriet Sandaune ble gjenvalgt som toppkandidat.

- I dag har jeg vært oppe til eksamen

Lill Harriet Sandaune ble i dag gjenvalgt som førstekandidat for Trøndelag FrP, foran fylkestingsvalget neste år.

- I dag har jeg på mange måter vært oppe til eksamen, og jeg er svært takknemlig for den fornyede tilliten fra partikollegaene, sier Sandaune i en kommentar. Hun fastslår at Trøndelag FrP nå har fått en god og mangfoldig liste med 37 dyktige kandidater, som skal bidra til en aktiv valgkamp og en ny fylkestingsgruppe etter valget i september.

- Mer enn noen gang før trenger både Trøndelag og landet for øvrig mer FrP-politikk, som kan bidra til å senke avgifter, sikre arbeidsplasser og prioritere økte midler til de elendige vegene i Trøndelag, sier en topp motivert førstekandidat.

Umiddelbart etter nominasjonsmøtet gikk fylkeslaget i gang med kurs som varer resten av helga, der valgkampplanleggingen også er tema. Den nyvalgte førstekandidaten er klar: - Jeg gleder meg veldig til sommeren og høsten, og at valgkampen kommer ordentlig i gang!

Valgliste
1 Lill Harriet Sandaune Selbu