Siv Jensen. Foto.

Foto: FrP - Bjørn Inge Bergestuen

Bli med på laget!

Vil du være med å skape en enklere hverdag for folk flest? Meld deg inn i FrP i dag!

Hun forteller at du som medlem i Fremskrittspartiet [Lenke] får mulighet til å påvirke og skape en enklere hverdag for folk flest.

Ditt medlemskap betyr mye
– Du har stemmerett på lokale årsmøter og kan velges til ulike verv og posisjoner dersom du ønsker å delta aktivt, men du trenger ikke å være aktiv selv om du er medlem. Mange er også medlem for å få informasjon om det som skjer og for å støtte partiet, sier Jensen, og legger til:

– Uansett hvorfor du ønsker å være medlem og hvor aktiv du vil være, betyr ditt medlemskap mye for ditt lokale FrP-lag og for Fremskrittspartiet som helhet.

Godt år for Fremskrittspartiet
Partilederen påpeker at 2017 har vært et godt år for Fremskrittspartiet.

– For første gang har vi drevet stortingsvalgkamp som et regjeringsparti, og vi endte opp med et meget godt valgresultat. Det er nå jobben begynner med å gjennomføre FrPs politikk for lavere skatter, streng innvandringspolitikk, god eldreomsorg og bedre veier. Vi trenger medlemmene våre for å sørge for at vi kan fortsette det gode arbeidet vi har begynt på, sier hun.

Meld deg inn i dag
Jensen understreker viktigheten av å ha medlemmer som bidrar til å utvikle organisasjonen og politikken.

– Dyktige og engasjerte medlemmer som bidrar til å fremme partiets politikk og personer som aktivt deltar som ombudsmenn for befolkningen er av stor betydning både for Fremskrittspartiet og for norsk politikk. Bli med på laget og meld deg inn i FrP i dag [Lenke], oppfordrer hun.