Varaordfører i Askøys, Roar Steinseide (t.v.) og gruppeleder i Askøy FrP, Arnt Erik Gangås (t.h.). Fotocollage.

– En unik mulighet for Askøy

Håper på stort oppmøte på det siste medlemsmøtet før sommeren, der Stein Lønne kommer for å presentere Prosjekt Kildn.

Arnt Erik Gangås er gruppeleder i Askøy FrP. Han ser frem til å ønske medlemmene av lokallaget velkommen til siste medlemsmøte før sommeren.

– Dette blir en spennende avslutning før sommerferien. Prosjekt Kildn er utrolig spennende og en unik mulighet for Askøy, sier han med stort engasjement.

– Viktig å se fremover

Velkommen til medlemsmøte:

• Mandag 22. juni klokken 17:30
  • I kommunestyresalen på Askøy rådhus
  • Åpent for alle medlemmer
  • Retningslinjer og smittevernregler er selvsagt førende for arrangementet
Gangås mener det er viktig å utforske denne visjonen, som kan være med på å løfte Askøy.

– Det er viktig at vi ser fremover, tenker store tanker og ser på muligheter for å utvikle Askøy. Jeg håper mange av medlemmene kommer for å høre Stein Lønne presentere prosjektet, sier han.
Skisse av Kildn

Prosjekt Kildn: Slik kan prosjekt Kildn se ut ved ferdigstillelse.

Arbeidsplasser og vekst

Til medlemsmøtet kommer også varaordfører Roald Steinseide, som vil holde et kort innlegg om betydningen dette vil ha for Askøy og næringslivet.

– Prosjektet vil utvilsomt skape flere arbeidsplasser og vekst for Askøy, men det er langt frem dit. Nå er det viktig å få på plass en konsekvensutredning slik at innbyggerne og politikerne kan ta stilling til prosjektet, sier Steinseide, som i likhet med Gangås er svært begeistret og positiv til det de så langt har sett.
Fotocollage av Silje Hjemdal og Helge Andre Njåstad

Kommer:
Stortingsrepresentantene Silje Hjemdal og Helge André Njåstad deltar på arrangementet.

Stort engasjement for prosjektet

Også stortingsrepresentantene Helge André Njåstad og Silje Hjemdal vil delta på medlemsmøtet.

– Vi er veldig fornøyde med at stortingsrepresentantene kommer. Dette viser at det er et stort engasjement for prosjektet, avslutter Gangås og Steinseide.