Stein Tore Madsen, 4. kandidat fra Fremskrittspartiet i Nittedal

– Se løsninger med ja-holdning

Stein Tore Madsen, nummer fire på FrPs liste.

Han er 68 år, er gift og bor på Slattum. Stein Tore har i et langt yrkesliv jobbet i bygg -og anleggsbransjen som maskinfører, og pendler fortsatt landet rundt. Han sitter i kommunestyret, og er i tillegg nestleder i Hovedutvalg for miljø- og samfunnsutvikling.

Politikk har opptatt Stein Tore store deler av liver, og spesielt er han opptatt av de tekniske tjenestene fra Nittedal kommune.

– Innbyggerne i Nittedal har krav på å få best mulige kvalitet på disse tjenestene, noe som dessverre ikke alltid er tilfelle. Det for eks. å bygge et hus er som regel et livsverk for den enkelte. Da plikter kommunen å stille opp og yte den støtte og veiledning som man trenger. Husk at kommunen er til for innbyggerne, og skal i utgangspunktet ha en ja- holdning til de forespørsler som kommer. Det er et av FrPs viktigste krav i forhold til kommunal virksomhet, sier han.

I det som måtte være av ledig tid driver Stein Tore en gård sammen med kona, der stell av hest er det viktigste. Men den største avkoblingen, i tillegg til å være sammen med familien, er å drive i skogen. Der, langt fra alle anleggsmaskiner, er det Stein Tore virkelig får koblet av.