Andreas Arff

2. kandidat i Aust-Agder valgdistrikt
Andreas Arff
Følg meg på Facebook

Andreas Arff er 2. kandidat på stortingslisten i Aust-Agder FrP.

Mine hjertesaker:

• Bærekraftig velferdsstat
  • Innvandringspolitikk
  • Lavere skatt

Andreas Arff er Fremskrittspartiets 2. kandidat ved stortingsvalget i Aust-Agder valgkrets. Han brenner for en streng innvandringspolitikk og en bærekraftig velferdsstat.

– Jeg ble medlem av FrP fordi jeg ønsket bærekraftig innvandringspolitikk. Min hjertesak er en bærekraftig velferdsstat for neste generasjon, sier han.

Om Andreas Arff:

• Alder: 40
  • Hjemsted: Arendal
  • Yrkesbakgrunn: Kranfører offshore
  • Sivilstand: Familiefar med tre barn
  • Politiske verv: Nestleder i Arendal FrP, medlem av bystyret i Arendal, gruppeleder i fylkestinget i Agder

Vil ta opp folks bekymringer

Som politiker ønsker Arff å utgjøre en forskjell for folk.

– Jeg vil hjelpe og prate med folk, og ta opp deres bekymringer, sier han.

Arff forteller at hans politiske forbilde er Carl I. Hagen.

– Han er en skikkelig fighter som står på den dag i dag, avslutter Arff.