Gi din støtte til Stange FrP

Fremskrittspartiet er et liberalistisk folkeparti. Vi jobber for en strengere innvandringspolitikk, trygg eldreomsorg, gode sykehus, lavere skatter og avgifter og bedre veier. En enklere hverdag for folk flest.

Du kan gjøre en forskjell

Dersom du er enig i Fremskrittspartiets politikk, så har du mulighet til å støtte oss i dette arbeidet. Vi ønsker å gjøre tidenes valgkamp i Stange, for å komme i posisjon til å styre Stange kommune, og dermed kunne gjennomføre vår politikk de neste fire årene.

Et bidrag til Stange FrP vil føre til at vi kan ha økt aktivitet i valgkampen 2023, og forhåpentlig bytte ut det sosialistiske styret som har regjert i 100 år i Stange kommune.

Regler for partistøtte

Når partier mottar bidrag fra én og samme giver over en gitt terskelverdi, skal disse bidragene identifiseres. Følgende terskelverdier gjelder for de forskjellige organisatoriske nivåene av partiene:

• bidrag til partiets hovedorganisasjon på til sammen kr 35 000 eller mer fra en og samme giver
  • bidrag til partiledd på fylkeskommunalt nivå på til sammen kr 23 000 eller mer
  • bidrag til partiledd på kommunalt nivå på til sammen kr 12 000 eller mer

Det er ingen begrensninger på partistøtten, men en støtte på 12.000 kroner eller mer i ett kalenderår til et lokallag må rapporteres i registeret for partifinansiering og således bli offentlig.

Særskilte regler i valgår

Partier og partiledd kan motta gaver og støtte fra privatpersoner, foretak og organisasjoner. Det er et krav om at partiet vet hvem bidragsyter er, at denne ikke er et offentlig kontrollert foretak eller en utenlandsk giver. I forbindelse med valgår har partiene en særlig plikt til å rapportere inn bidrag over 10 000 kroner som er mottatt i perioden 1. januar og fram til fredag før valgdagen.

Det er fortsatt mulig å motta 11 999 uten rapporteringsplikt i valgår, men maksimalt 10.000 kan mottas frem til fredag før valgdagen.

Dersom du vil støtte Stange FrP

Da kan du gi ditt bidrag ved å benytte Stange FrP sin konto 1813 11 66857 og oppgi navn på giver.
Eller du kan gi ditt bidrag på Vipps #516261.