Lars Rem

2. kandidat i Oppland valgdistrikt
Følg meg på Facebook

Lars Rem fra Lena er FrPs andrekandidat til stortingsvalget i Oppland.

Mine hjertesaker:

• Samferdsel
  • Skatter og avgifter
  • Innvandring
  • Helse

Lars Rem er aktuell som 2. kandidat for Fremskrittspartiet i Oppland valgdistrikt. Han brenner for Fremskrittspartiets kjernesaker.

– Jeg ble medlem i FrP fordi jeg var veldig enig i det som stod i partiprogrammet. Mine hjertesaker er samferdsel, skatter og avgifter, innvandring og helse, sier han.

– Jeg ønsker å gjøre hverdagen til folk i Oppland enklere blant annet gjennom raskere utbygging av vei og bane. Spesielt RV4, Gjøvikbanen og at FV33 blir RV33 og utbedres, er viktig, legger han til.

Om Lars Rem:

• Alder: 54
  • Hjemsted: Lena Østre Toten
  • Yrkesbakgrunn: Glassmontør, håndverker, yrkessjåfør
  • Politiske verv: Lokallagsleder Østre Toten FrP, Vara til kommunestyret i Østre Toten, styremedlem Innlandet FrP, fylkestingsrepresentant Innlandet

Fornøyd med Nye Veier

Rem mener Fremskrittspartiet har fått gjennomslag for mye til glede for folk flest.

– Innstramminger i innvandringspolitikken, reduserte skatter og avgifter, blant annet fjerning av den urettferdige arveavgiften og opprettelsen av veiselskapet Nye Veier AS, for å nevne noe, sier han.

Han har mange jern i ilden, og flere hobbyer det for tiden blir liten tid til.

– Jeg har flere hobbyer, som hund, pistolskyting, fiske og natur. Men som politisk aktiv blir det liten tid til dette, sier Rem.